Nu jäklarns.

2008-10-17 17:45:14 ♥ I väntan på Chloe

Precis kommit hem från Uppsala, vart på DBT och sen en sväng på Gränby Centrum.
Köpte 3toppar och en klänning, så nu ska jag överleva tills bebis kommer ut.
Alla toppar var extremt töjbara och superlånga (Gina T ni vet ;)).
Skönt att slippa tänka på det mera nu.

Såg nu att dom ÄNTLIGEN öppnat webbshop.

Det vart dom två översta (perfekta grav-toppar!), hittade inga bilder på den 3:dje från gina och klänningen var från veromoda. Den kommer ni få se bild på senare, när jag har den på mej :).

Tröjan längst ner är jag på jakt efter, fanns bara i små storlekar där jag kollade.
Supersöt och en Annah tröja helt klart!

Kommentarer
2008-10-19 22:31:19 http://ioana.blogg.se/

Tröjan längst ner finns i Gina Tricots webshop :) Jag är också ute efter den ;)

Johanna
2008-10-19 22:32:13 http://ioana.blogg.se/

Haha och jag läser bara slutet på inlägget, mitt dumma nöt ;) Det jag menade var att strl du är ute efter finns kanske på webshopen..

J
2008-10-22 18:58:55

har du köpt på internetshopen? galet när jag bor mitt i en stad där jag har gina nära... men jaghittar liksom aldrig det jag vill ha i affären och om jag ska vara ärlig orkar jag aldrig gå in dit egentligen... ;D

2008-10-22 21:48:01 http://carpeannah.blogg.se/

Sofie: Jag älskar gina! Jag hittar alltid grejer där och tror nog större delen av min garderob kommer därifrån. Tur att det inte går att handla på faktura från internet shoppen, då blir man lite snålare :)

Annah - med bebin i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: