Bad day.

2008-09-06 17:43:11 ♥ Vardagsliv

Vädret är verkligen lika dåligt som humöret.
Trött och seg, känns som febern är påväg tillbaka.
Somnade inte förren vid halv5 imorse, halsbrännan från helvetet och snarkande fullis karl brevid :/

Svärföräldrarna var här idag, kom supertidigt på morgonen också. Darling och hans pappa skulle byta taket på garaget (regnade in), så nu är det fixat, nice! Jag startade dagen med illa mående och kräkningar, not so nice!
Halsbrännan vägrade ge med sig och novaluziden var helt slut. Åkte och köpte mera, men testade gaviscon denna gång, STORT misstag! Dom fungerar ju inte alls plus att dom smakar snusk (med stora bokstäver), nästan helt omöjligt att svälja ner. Fyyy.. Brrr.. Ryser bara jag tänker på dom, tur att jag inte köpte jätteförpackningen.

Träffade Almis en stund också, jag tycker hon kan börja gilla att bo här igen och flytta tillbaka hem. :)

Nu väntar jag på mamma och janne, dom kommer och gratulerar Darling idag istället. Så lite tårta kanske gör att humöret blir till det bättre. Men antagligen så gör det halsbrännan värre..

Det är inte lätt att vara snäll när man har halsbränna som sagt.





Kommentarer
2008-09-06 22:20:48

Rennie funkar för mig och smakar bara mint.

2008-09-07 19:49:59

Jag läste en folder på Apoteket om halsbränna och där i stog det att man kan ta Rennie under graviditet.

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: