fast forward.

2008-09-27 14:08:39 ♥ Vardagsliv



Isch!
Lördag, ibland funkar dom oftast inte alls.
Jag får sån panik över att man måste hitta på något roligt och speciellt bara för att det är en ledig dag.
Söndagar är bättre för det är vilodag och då kan man göra ingenting :)

Idag har vi nada inplanerat och Darling är hos mamma och Janne och hjälper dom med deras köksrust.
Har vart där en sväng jag med och tittat lite, jag och mamma tog en sväng och åkte och kollade tapeter. Dom hade redan köpt en fondtapet tidigare men nu ångrat sig. Deras rust blir allt annat än som planerat från början :)

Jag längtar inte tills vi börjar med våran, jag hatar att leva i allt damm och skit. Men det är ju värt det när det är klart, och sen när vi också gör bebis rum och man kan börja inreda det. Åhh spännande!


Kommentarer
2008-09-27 22:37:28

de e en bra vagn! älskar vår bugga me!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: