iiih.

2008-09-08 00:06:32 ♥ Vardagsliv

Stina och soya har utmanat mig i den där utmaningen där man ska lista sina favorit bloggar.
Tack för att jag är en av era :) Kul som fasen ju :)
Började lite smått igår att göra en egen lista på mina favoriter, men det går verkligen inte.
På bloggkoll följer jag hela 43(!!)st bloggar, och jag har ändå precis tömt min lista på några.
Men jag har olika favoriter hela tiden, vissa lessnar jag på ett tag och "glömmer" bort men återkommer alltid.
Vissa av er lessnar jag aldrig på och det är:

Gravidbloggarna: En bulle i ugnen , Soya (låst), Stina
Personligabloggarna: Catya, Mitt liv som jag (tyvär slutat, men värt att läsa det "gamla"), My secrete garden, Sarah (såklart!)
Fotobloggarna: Maria, Nevnarien,
Inredningsbloggarna: Fixa & Dona, Inspiration och design

Jag gillar era bloggar massa! ♥

Kommentarer
2008-09-08 10:12:43

Tack, nu blev jag glad :D

2008-09-08 10:24:10 http://www.moolin.se

Ha, men vilken sorglig läsning! Jag som trodde att du följde min blogg! ;D

Malin
2008-09-12 06:43:09 http://sabbaa.se

Några av dom är mina favoritbloggar också ;P

Sabbaa
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: