Lillasyster.

2008-09-29 13:06:52 ♥ Vardagsliv

Har vart här sen igår och sovit över, därför är jag lite oaktiv här på bloggen och hos er andra.
Vi kollar film, myser och äter massa mat. Gäller att passa på att göra det så trevligt som möjligt eftersom man aldrig vet när man ses nästa gång :(. Har lovat några gånger att jag ska åka till huvudstaden och hälsa på henne flera gånger, men det blir aldrig av. Jag är sämst på att hälsa på andra, kanske att det blir lite bättre om min havandeskapspening går igenom.

Nu har hon åkt iväg en sväng så jag ska passa på att surfa lite bloggar :)

Kommentarer
2008-09-29 13:55:16 http://www.moolin.se

Ahh va mysigt, passa på att gosa ordentligt!! Jag har min syster i Malmö och min bror i ggbg så jag vet hur jobbigt det är!

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: