Sådär ja.

2008-09-22 22:36:02 ♥ I väntan på Chloe

Hemma igen efter en lååång dag.
Vart ju Kista Galleria efteråt och jag handlade en del, blivande mormor och farmor handlade massor med söta bebiskläder.
Lägger upp bilder imorgon, så himlarns söta! Allt i rosa haha, jag hade inte tänkt att bli besatt i rosa.
Men det är så svårt att låta bli när man ser allt sött.

Ialllafall helt slut i kroppen nu och ska sova. Imorgon är det dax för besök hos BM.
Börja mäta SF mått och lyssna på bebis hjärta, trodde det var första gången vi skulle få göra det men kom på att vi gjorde ju det redan i v9. Darling kommer antagligen inte att kunna följa med :(, tråkigt och jag blir lite ledsen när jag tänker på det.
Hade ju velat haft med honom på det "första riktiga" besöket. Men han måste jobba, dumma grejer!

Förresten, är bloggen låst imorgon så är det för att jag gör om igen :)
Rosa ska det bli! hihi



Kommentarer
2008-09-22 23:40:39 http://writtenfiction.blogg.se/

skratt du slår nog alla rekord på flest kommentarer på kortast tid ;)



Ja fördelen är väl att man inte vill använda kläder på sommaren :P



Grattis till att det blir en tjej.. ska själv försöka ordna köns-ul. hur det nu kommer gå i vår fina konservativa kommun :/

Sofia
2008-09-23 09:12:38 http://www.moolin.se

Ahh va mysigt.. Jag älskar förresten upplägget på din blogg!!

Malin
2008-09-23 11:11:33

du visste verkligen att det skulle bli en flicka från början!

jag blir på riktigt tårig :D

nu saknar jag dig och bebis massa! puss puss-

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: