v26

2008-09-24 17:37:34 ♥ I väntan på Chloe

Japps igår gick jag in i v26.
Helt sjukt vad fort tiden går!
Gissar att dom 14veckorna som är kvar kommer bara att rusa iväg, tur det för då är det inte långt kvar tills vi får träffa våran pärla :)

Var hos Barnmorskan igår som sagt och fick lyssna på hennes hjärta, det pickade på i en fart på 148slag/minut.
Hon vart lite sur och sparkade på grejen barnmorskan lyssnade med några gånger.
Hon mätte magen också för att se hur stort det är där inne, SF mått och det låg på 26, ska ligga på 24 i den veckan jag är i nu enligt Ultraljudet men måttet stämmer ju efter min egna uträckning. Så det blir nog ett nyårs barn iallafall ;).
Annars så såg alla värden bara bra ut, mitt socker hade stigit lite men det var för att jag precis ätit och visste inte att man skulle försöka undvika det innan. Iallafall om det var rostat bröd med marmelad, precis vad jag ätit till frukost haha.
 


och ja som ni ser så växer magen hela tiden :)

Kommentarer
2008-09-24 17:42:24

fin mage:)

2008-09-24 17:45:51 http://carpeannah.blogg.se/

..sis..: Tack! :)

Annah - med bebin i magen

En sån fin mage =) Hade samma mått som du sist jag var hos BM men då var jag i vecka 28. Men det kan ju variera rätt mycket från person till person :9 I vecka 25 hade jag måttet 22. Sålänge man följer sin egen kurva så lär det vara bra ändå :)

Katja
2008-09-24 19:08:00 http://nathalief.blogg.se/

när är du beräknad?

hm, min bm sa att sf måttet ska vara ungefär som den veckan man är i, så ex sf mått 26 i v 26. :S

nathalie
2008-09-25 11:58:24 http://babbi.se

Fin bild! Och som svar på din fråga: Prova ändra 'background: #1f1d1e;' under '#content {' till #ffffff Förhandsgranska innan du sparar.

Gabriella
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: