Dop dekorationer.

2009-04-14 20:26:04 ♥ Chloé

Vart i Uppsala idag igen på IKEA och inhandlat dekoration till dopet.
Allt går i rosa toner såklart :)


Dom rosa flodhästarna tänkte jag att barnen som kommer får ta en varsin med sig hem sen när det är slut :)
Istället för pappersdukar på borden köpte jag vita lakan för 15kr/st, supersmart! och finare än papper!
Ska få tag på rosa pappersdukar och klippa löpare av och lägga ovanpå så det blir lite skojigare.

Nu är det bara kläder som ska inhandlas, ååhh så svårt..


Kommentarer
2009-04-14 21:40:32

Har du köpt dom där vaserna? jag har ju 12 st...

2009-04-17 14:58:33 http://justmarvelous.blogg.se/

Hehe, jag har sen där rosa flodhäst. Fick den av min pojkvän för kanske ett år sedan. Nuförtiden så är det en katt-leksak. Lilla katten älskar att ligga på golvet, på rygg och "brottas" med den och leka med den hehe. Busigt.

Marlene
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: