Fredags.

2009-04-18 21:16:58 ♥ Vardagsliv

Igår var det ju en stressig och förvirrad dag som jag skrev.

Var till Uppsala hos Lena först på morgonen som vanligt och sen till Gränby för att hitta något att ha på mej på dopet.
Men hittade såklart nada och kom hem med kläder till Chloé istället, men nu är iallafall hennes dop outfit klar och sommar garderoben börjar fyllas på :)


Men hon har som ingen lust alls att ligga ner i vagnen längre, så man får bära runt på henne istället för hon vill ju också titta på allt :). Så ja det blir inte så mycket spanade på kläder för mej, hade Alma med mej som skulle hjälpa till men hon försvann tidigare än vad jag hade planerat. Så helt plötsligt var jag och C själva på ett stort köpcentrum, haha jag fick lite smått panik. tänk om hon började gråta haha. Vi är ju själva hela dagarna så varför skulle det inte gå på ett köpcentrum? Men ja det gick jättebra, bara jag som vart superstressad helt i onödan.

Träffade också Evamy och supersöta Alva, vad skumt det kändes att se nån sådär på riktigt :)

Kommentarer
2009-04-18 22:18:30 http://thewife.blogg.se/

haha jag brukar tänka samma! Tänk om han börjar skrika när jag är sjäääälv! :O haha.

Wifie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: