Gallstensanfall.

2009-04-28 23:26:43 ♥ Vardagsliv

Han åkte iväg med ambulansen, knarkspruta i magen dax igen då.
Dom där voltaren i rumpen sprutorna funkar ju inte, och det sägs att gallstensanfall gör mycket ondare än att föda barn.
Aaaaj stackars älskling!♥

Tycker han borde kunna få gallblåsan akut bort opererad istället..
Fast då blir nog dopet inställt på söndag, det vart hans eget dop när han var liten.
Hans mamma fick gallstensanfall precis innan han skulle döpas, går sånt också i arv? haha
Fast ja huvudsaken är att han slipper dom här anfallen.

Så nu ska jag väl passa på att sova en stund innan han ringer och behöver hämtning, stackars lilla C bara som måste väckas mitt i natten och bli påklädd och nerpackad i bilstolen. Jaja vad göra :)

Har lite dålig samvete också, för det var ju min fina tårta som gjorde att han fick ont.
Dumma jag, men kanske mest dumma han som åt den!


Kommentarer
2009-04-29 06:30:30 http://sandlada.blogg.se/

Jo, inte så smart att smälla i sig tårta om man vet att man har problem med gallan. Men tycker synd om din man ändå, min mamma har haft problem med gallstensanfall och man tror ju verkligen att hon håller på att dö när det sätter igång. Huva. För henne har det dock gott över när hon styrt om kosten och gått ner en del i vikt. Hon är rädd för operation så det var ett måste.

Strumpan & Co
2009-04-29 08:13:12 http://thewife.blogg.se/

Men fy vad jobbigt det där låter! :O Jag har aldrig hört om något sådant. Jobbigt att måsta väcka lilltjejen också mitt i natten. :S Hoppas det gick bra iallafall!

Wifie
2009-04-29 08:58:00

usch! hur gick det? hur mår patrik nu? och hur mår ni?! puss!

2009-04-30 11:50:59 http://meandpeanut.blogspot.com

Men varför operarar de inte bort gallan på honom när han får anfall så ofta? Det gjorde de på mig. Jag trodde alltid att jag skulle dö när jag fick anfall, och jo, det gör nog lite ondare än att föda barn. Men det är nog mer för att man vet vad för fint man får när allt är över när man föder barn! ;)



Jo Éomer är nog rätt tidig med att sitta, men någon gång måste han få vara först också! ;) alla andra rullar från mage till rygg, det gör inte han. Han gillar inte ens att ligga på mage några längre stunder! hehe

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: