Kärlek.

2009-04-09 15:10:14 ♥ Chloé

Senaste veckan när jag gått och lagt mej och ska precis somna så har jag börjat fundera på samma sak:
Hur mycket jag älskar min C och min P, våran familj ♥.

JÄTTE smart att göra precis innan man ska sova, för det är ungefär som att börja fundera på hur stort universum är.
Man känner bara att hjärtat värker av all kärlek, det är helt otroligt att det går och att det inte exploderar, för det känns nästan som att det ska det ibland. Och denna lycka och kärlek växer ju sig bara större och större för varje minut.  Jag vill bara klättra upp på ett berg och skrika ut till alla hur mycket ni betyder och hur mycket jag älskar er.
Jag önskar jag kunde krympa er och stoppa ner i min ficka så jag kunde få vara er sådär jätte nära hela hela tiden.
Eller kanske till och med äta upp er ;)
 Aaaah vad jag älskar er!
 



"Lilla vännen"
av Rebecca Fredriksson

Lilla vännen
du väckte känslor jag knappt trodde fanns
men det gjorde de
därinne någonstans
Du fick dem att vakna
Du fick dem att växa
Du fick dem så starka

Lilla vännen
Jag älskar dig så
Mer än du nånsin kan förstå

Lilla vännen
Du sover nu sött på mitt bröst
Jag finns här om du behöver tröst
Jag vill se dig vakna
Jag vill se dig växa
Jag vill se dig stark

Lilla vännen
Att få följa din uppväxt är en gåva
Den största och bästa
Det vill jag lova
 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: