Äntligen!

2009-08-26 22:48:34 ♥ Vardagsliv

Kunde jag bestämma mej för vilken skötväska jag ville ha, plusade på en matchande åkpåse också.
Vart den svarta, tror det matchar våran vagn bäst eftersom den är mönstrad.
Bra att skötväskan är stooor och utan massor med fack eftersom allt ändå ligger i en röra i mitten.


Allt från Elodie Details.
Mössan borde kanske införskaffas den med, matcha matcha matcha haha.


Tips: Barnlycka.se har 20% rabatt på allt fram till imorgon (27/8) klockan 23.00. Om det är någon fler som vill nätshoppa där så kan ni använda koden "nyshop" för att ta del av erbjudandet.
(tack catti för tipset!)

Nu ska det bara införskaffas en overall också, antagligen så blir det en molo (helst svart, kan man ha tokiga mössor till) plus en lurvis overall när det inte är så kallt och för bilåkandet. Men där är jag också tveksam på molo eller om det ska bli Kikkid.. Varför alltid denna beslutsångest, som slutar i att allt är slutsålt och jag står utan haha.

Men ja när jag bestämt mej så kan vintern komma med massa snö och minusgrader :)




Fast jag kanske borde ha något varmt till mej själv också, neeeej så tråkigt att köpa... 

Kommentarer
2009-08-27 01:18:27 http://soyasblogg.se

har spanat på skötväskan ett par gånger men jag har aldrig slagit till :S

Soya ★
2009-08-27 10:13:46 http://thewife.blogg.se/

Jag skulle ha köpt en PO.P om jag var du. ;) Och en lurv också såklart!

Wifie
2009-08-27 21:08:00 http://thewife.blogg.se/

Vi har köpt en Reima! Ballongmodellen. :)

Wifie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: