Blabla.

2009-12-03 18:18:48 ♥ Vardagsliv

Ska väl kanske försöka blogga lite, är ju alldeles för dålig som sagt.

Igår var vi till Uppsala och shoppade julklappar, så nu är väl nästan alla färdiga.
Känns dock som att det vart inga alls nu när dom är inslagna, men är några mindre att köpa till nu när man är vuxen och har barn ;). Då är det ju barnen det tänks på i första hand. Till Chloe blir det lite kläder från oss och kanske en större leksak + en saccosäck beroende på om min vän får tag på det jag är ute efter nu när hon åker till ullared.
Sen blir det väl lite grejer till hennes rum också. Känns som att hon kommer få tillräckligt av alla andra och nu när hon ändå inte riktigt förstår vad julklappar och presenter är så behöver man ju inte överdriva mängden klappar från oss :).

Idag har vi som vanligt vart på öppnaförskolan. Sen har vi inte gjort så mycket mera, jag har haft sjukt ont i svanken och tårarna rann där ett tag för att det gjorde så ont :(. Nu har det gått över som tur är.
Hade massor med saker jag behövt göra men det vart inget då jag var handikappad. Skulle behövt byta lakan isängarna, damsuga, damma och skura golv. Får ta det imorgon kanske, dock så är det rätt omöjligt att skura golv med krypande bebis som vill vara med :).

Iallafall så har det ju äntligen blivit minus nu och alldeles sådära frostvitt överallt, känns inte lika mörkt och trist längre. Nu väntar vi bara på lite snö också, men såg att det är plusgrader på väg igen.. suck..



Kommentarer
2009-12-03 20:41:58 http://malinsmix.blogg.se/

Är C vaccinerad? Eller hur gjorde ni?

Malin-mamma till sam
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: