Ensam hemma.

2009-12-06 11:29:30 ♥ Vardagsliv

Ligger på soffan men datorn på magen, läser bloggar, dricker te och äter rostat bröd :)
Härligt härligt! Önskar dock att jag vore frisk så jag kunde åkt med min familj istället.
Dom är och hälsar på farmor och farfar.
Nu hoppas jag verkligen att detta är sista förkylningen på väldans länge.
Inte bara för min skull utan också för Chloes, jag är ju en skittråkig mamma som bara pustar, snorar och suckar :)

Mamma har ställt upp jättemycket ihelgen och tagit Chloe och annat som jag inte orkat. TACK! ♥
Pappan har jobbat både dag och natt (fredag) och har ju inte riktigt kunna hjälpa, även fast han erbjöd mej en sovmorgon när han jobbat natt. Han kunde sitta uppe och vänta tills hon vaknat sa han haha, eller hur?!
Men sen när han vaknat så fixade han allt så jag bara kunde göra ingenting. Skönt, yes!

Nu ska jag smygäta några knäck, som jag faktiskt gjort under helgen.
Jag har inte bara suckat och snorat ;)


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: