Fredag.

2009-12-11 12:12:10 ♥ Vardagsliv

Halsbränna.. Åhhh jag hatar det!
Måste komma ihåg att köpa losec idag, ända som verkligen hjälper ordentligt.

Väntar på att resten av familjen ska vakna, sen ska vi fara till Uppsala.
Köpa lite ramar på ikea till några julklappar, learning puppy från fisherprice till Chloe (julklapp) och sen något till mej som jag kan ha på mej på julbordet imorgon. Sen tror jag inte att det var så mycket mera.


Har nästan alla julklappar klara, bara vissa kvar som är omöjliga att köpa till. Sista året i år dock, sen är det bara alla barnen vi kommer köpa till i fortsättningen.
Känner att det här med julklappar till oss känns också onödigt, första året jag känner så ;).
Annars har jag velat ha massa klappar av tomten hahaha men nu tycker jag att chloe kan få alla istället :)
Bara jag får potatis så blir jag nöjd, lika sugen på potatis denna graviditet som förra :)




Kommentarer

Hade oxå massa halsbränna under min graviditet, men genom att dricka mineralvatten till alla målen så kändes de faktiskt som de hjälpte lite. Dock behövde jag ändå mot slutet tabletter oxå men oftast bara vid läggdags..så kanske ett tips att testa? Hört flera som de funkat för!

Emelie

Oh, jag skulle tänka 2 ggr innan jag köper en sån. 1 månad med alla oljud den spelar så kommer du säkert vilja slita bort öronen. DET är en present som min systerdotter kommer få däremot, något som kan driva HENNES mamma till vansinne..



Emma fick en sån i somras och jag bara aaaaavskyr den.



Kram

Annie
2009-12-11 17:30:40 http://sarasrum.blogg.se/

Sara
2009-12-11 21:34:11 http://sarasrum.blogg.se/

oj blev den tom! måste ha försvunnit innan jag skickade =) klantigt av mig!



har för mig att jag skrev att halsbränna är hemskt. jag i princip drack gaviscon under min graviditet =) jag åt losec mups i början men då sa min läkare att man helst inte skulle äta det som gravid men mot slutet gjorde jag det i alla fall för då hjälpte ju inget annat

Sara
2009-12-14 21:31:33 http://malinsmix.blogg.se/

ÅH Sam älskar sin Learning Puppy!!

Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: