Lördag.

2009-12-19 19:20:11 ♥ Vardagsliv

Jag blir galen om inte min blogglust kommer tillbaka snart, jag saknar det men blir helt nollställd när jag ska blogga.
Det har väl aldrig vart så här illa haha under min 10åriga bloggtid.
Herregud galet att man bloggat så länge, räknar då med min dagbok på lunarstorm.
och ännu mera galet att man ska vara så beroende att skriva av sig ibland..

Dagen idag har vi grejjat hemma, jag har målat lite julklappar och pappan har fortsatt med fix inne på C's rum.
Har fortfarande inte bestämt mej för vilken/vilka bilder jag vill ha i hennes ramar och väntar fortfarande på mattan.
När det är fixat så blir det inflytt om inte lite tidigare, nu till julen hade vi nog tänkt. Tror inte alls att det kommer bli några problem för henne att sova där, vet inte varför det drar ut på tiden så.
Har nog med att göra att vi är så galet sega ibland när vi ska göra saker.

Sen for vi iväg till C's farmor och farfar och åt middag och umgicks lite. Jag var mest trött, senaste veckan har jag vart sjukt trött igen, kanske mitt hb börjat sjunka?. Chloe passade på att ta ett bad i deras badkar också, vi har ju inget så här badas det bara balja. Kul för henne att bada stooor balja istället :). Tycker det är riktigt roligt att stänka så allt och alla blir blöta :)

Sen när vi kom hem så gick hon själv några steg, åh man blir så stolt! Hon har fegat massor på att gå själv senaste dagarna så jag började tveka på om hon verkligen kommer att gå snart. Nja strax efter 1årsdagen skulle jag tro :)

 

Fullfart med vagnen är det iallafall :)

 




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: