Söndag.

2009-12-20 21:00:53 ♥ Vardagsliv

Aj aj.

Började dagen med en promenix med Chloe och mormor, gäller ju att passa på nu när det inte är sådär galet kallt som det vart ett par dagar nu. Jag har inte riktigt kläder för det, och velar fortfarande på jacka. Hittar ingen varm och billig, känns rätt onödigt att lägga ut dyra pengar på en i år :)
Iallafall så gjorde det ont i ljumskarna efter ett tags promenad och på hemvägen gjorde det mera ont. Nu på kvällen gör det aj aj ont, så antar att jag kommer få en härlig foglossning denna gång med.
Jag hade glömt bort hur det kändes men nu vet jag, inte skönt!

Sen vart det middag hos mamma, ätit borta hela helgen. Så skönt när inspirationen har försvunnit helt för mej att laga mat. Tur att det snart är jul och man äter borta ännu mera haha ;)

Kvällen var vi ner till min farfar och hälsade på, han hade fel på sin hörselapparat så den tjöt som tv's testbild.
Härligt ljud ;) Man vart helt knäpp efter några minuter och stackars han som lyssnar på det hela tiden :S
Han fick liten julklapp av oss och Chloe fick sin första klapp denna jul. Pengar.
Hos farfar var också min pappa med sambo plus hela familjen stora syster. Arvid hade blivit så mysigt rund och go, sötnosen! Chloe var mest sugen på att ta hans napp, slita han i håret och peta i ögat haha.
OCH vet ni! Chloe stod vid bordet och helt plötsligit släpper hon och vänder sig om och går själv flera flera steg  fram till kusinen Ella. Ja vart helt "wow!" så nu vet vi att hon kan, men är en liten fegis haha.

Nu senaste två-tre dagarna har jag känt riktiga "sparkar" av bebis i magen.
Fast jag sparkar kanske man inte kallar det än, det är mera pickar :D
Men mysigt, mycket mysigt!


Kommentarer
2009-12-20 22:54:54 http://mrslindaolsson.blogg.se/

Duktig hon är som går! =D

O mysigt med sparkarna... =)



Kram

Linda Olsson
2009-12-21 10:16:26 http://thewife.blogg.se/

Hihi duktiiigt! :)

Wifie

Åh det är så härligt när dom äntligen vågar släppa taget, Alva gjode det ett par veckor innan 1-års dagen men hon är fortfarande ganska så försiktig och håller helst i möblerna om det finns några tillgängliga :)

Mysigt med bebisen också, jag har också en liten till på gång men är "bara" i vecka 9 nu så sparkarna dröjer nog en stund till.

Lycka till och God Jul!

Emma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: