Bästa boken.

2009-02-28 12:12:59 ♥ Vardagsliv

 Att växa och upptäcka världen: sju utvecklingssprång under barnets första år.


Klicka på bilden för att läsa mer om boken.

Jag sitter bara och jahar och mmm:ar när jag läser den, nu förstår jag varför Chloé är som hon är vissa perioder och vad det beror på och hur jag kan underlätta hennes utveckling.
Tycker absolut att det är en bok alla som har en bebis under ett år ska läsa, sen kostar den endast 39kr på adlibris.

Just nu är hon i en väldigt närhets krävande period, vill gärna använda tutten som napp (ajaj) och att man inte får göra något annat än att just titta och prata med henne. Tittar man på tv'n/datorn så kan hon blir riktigt sur. (därför det inte blir så mycket bloggande nu) Helst vill hon vara riiiiktigt nära, kunde hon skulle hon säkert krypa in i magen igen haha.
Hon har också börjat med att vilja "stå" eller "sitta" upp, lägger man henne på en filt eller i sängen så blir det också arga miner. och hon är riktigt bestämd och envis tjej alla redan :S

Kommentarer
2009-03-01 17:11:10 http://thewife.blogg.se/

Nu har jag också beställt den! :)



Ja, jag vet, det är jättejobbigt det där.. För det är ju inte min egen familj och dem kan jag säga åt hur lätt som helst.. Men men, man vill ju inte vara elak mot dom samtidigt som man inte vill skada sitt barn liksom..

Wifie
2009-03-20 13:30:28 http://evamys.blogg.se/

Säkert bara för att du tipsat om den så är den slut ;)

EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn
2009-05-24 13:08:02 http://chainsawy.blogg.se/

Åh, tack för tipset! Nu har jag beställt den jag också. Min bebis Moa är inne i en extreeeem närhetsperiod, och vill sova PÅ mig hela tiden.



Hoppas ni har det fint :) Kram

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: