Dagen ingenting.

2009-02-18 12:37:02 ♥ Vardagsliv



Idag ska vi göra absolut ingenting.
Hade planerat en lång promenad men eftersom det kliar i halsen och näsan så väntar vi med det tills imorgon.
Vill inte riskera att det blir värre.

Hela familjen ligger och sover, Chloé, pappan (jobbar natt) och katterna. Alltså bara jag som är vaken, kanske man själv skulle passa på att sova lite till. Nja det får bli lite desperate hpusewives istället, har ju några avsnitt ligger på datorn som jag inte hunnit med att se. Det är mycket man inte hinner med nu som man alltid gjort annars :)
Kanske försöka få ut lite kläder på tradera med..

Förresten, vad kallas sittvagnar med fullt liggläge?
Letar efter en tills vi ska åka utomlands.
 


Kommentarer

Nja vet inte om det kan klassas som kolik, nån mild version av kolik kke. Hon skriker och är otröstlig i omgångar i två-tre timmar. Jobbigt men det börjar bli bättre (hon börjar ju närma sig tre månader och då brukar kolik avta så om det är det så försvinner det förhoppningsvis snart :)).



Mysigt med dagar utan planer också, en sån har vi haft här hemma idag med :)

Katja
2009-02-18 16:48:13 http://sarasrum.blogg.se/

Jag ligger också jätteefter med alla tv-serier sen jag fick barn så har gett upp och tittat på dem när det går på svensk tv istället =)

Sara
2009-02-18 17:11:41

Jag hade en Teutonia timmy den var kanon bra finns billiga på blocket.

Söt liten tjej ni har. Såg att ni bor i Österbybruk. Vi bor i Gimo=). Hoppas allt är bra med er annars.

kram

Maria & Oliver
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: