Födelsedagar.

2009-02-09 17:30:16 ♥ Chloé

Vart och firat födelsedagar hela helgen.

I fredags vart det hem till familjen storasyster/stormoster med familj och fira hennes man som fyllde 30.
Chloé var som vanligt jättesnäll och sov nästan nonstop från klockan 17-02 med 2 matstunder och lite spanande vart hon var. Helt sjukt vad hon sover och är snäll när vi är borta :)

Lördagen var det iväg till mormor/gamel mormor och fira henne, kommer inte ihåg hur många år hon fyller. Men gissar på 70 nånting. Där gick det också jättebra men denna gång sov hon inte, lite chockad är jag :)
På kvällen var svärmor här och tittade på melodifestivalen och myste med Chlois.

Söndagen var det sista kalaset för ett tag och det var Darlings brors flickvän. Där sov hon igenom hela besöket också, funderar på om vi ska börja bjuda hem folk till oss på nätterna? Eller kanske åka runt och hälsa på mitt i nätterna och låna gästrummen :)

Idag har vi haft lite besök av vänner med barn, trevligt! Darling jobbar eftermiddag denna vecka så dagarna känns hundra år längre så besök är alltid uppskattat.




Kalas fin!

Nu ska jag fortsätta mysa med min bebis pärla, har ju knappt få hålla henne något i helgen.
Alla vill ju låna henne :) Det förstår jag, för hon är ju världens mysigaste och finaste!
Men man kan inte låta bli att sakna henne när man inte fått hålla henne på en stund, och med alla hormoner i kroppen så blir man nog lätt lite extra "vaktig" och "rör inte min bebis" hahaha. Känner ni igen er? 
Jag känner mej nästan lite som en argsint tigerinna ibland hihi.

Kommentarer

Känner igen mej, är t.o.m. så mot min mamma.

MIN bebis! :D

Johanna
2009-02-09 18:52:36 http://suzilemon.blogspot.com/

hahaha!

Så var jag i början också, blev skitarg när vissa bara tog Elias ifrån mig utan att ens fråga, bara för att dom ville mysa med honom.

Jag sa självklart inget men inombords kokade det i mig.



Kram kram!

Sussi
2009-02-09 21:48:45 http://meandpeanut.blogspot.com

Oh ja! Känner igen mig som bara den! Är lite sur över att behöva dela Éomer med hans far till och med... Han är hemma och sjuker så han vill ju också kela med vår kelgris! Men snart är det bara vi två igen... ;-)

Maria
2009-02-10 09:20:54 http://emmaoskrutten.blogg.se/

jag är likadan :)



var är den söta klänningen köpt?

emma
2009-02-10 12:51:17

oj oj jag som hade Chloe i min famn hon luktade så gott

doften av små barn gjorde att jag drömde att jag födde en son suck! tur att det var en dröm..... det räcker med mina grabbar som jag har

Jag hör av mig om du vill göra slingor på mig



kram nickan

2009-02-10 14:42:02

Nej, faktiskt inte. Jag njuter istället av hennes min och hennes blick när hon kommer till mig efter att ha varit hos någon annan och börjat kinka. Den säger "Åhh, vad skönt att vara tillbaka hos mamma". :-) Sen att det ofta betyder att hon helt enkelt är hungrig och jag är maten, det fötränger jag. :-D

2009-02-10 19:02:26 http://nathalief.blogg.se/

är precis så, :D

Nathalie- Mamma till Athida
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: