Kläder.

2009-02-24 10:20:45 ♥ Vardagsliv

Ska försöka få iväg en beställning på lite kläder idag, behöver verkligen fylla på med nytt.
Sist jag köpte vanliga kläder och inte gravid kläder var ju i April innan vi åkte till Aruba(!).
Men jag har inte en aning om vad jag gillar för kläder och vill ha för stil längre haha, efter att ha vart van med att bara kunna ha det som magen får plats i till att kunna välja igen. Svårt svårt.. Ska jag vara rosa, svart, grå, soft, tuff, rock, söt, snygg, tråkig, tight..
Mm vi får se vad det blir :) Om det blir något, jag tappade alla sånna där bra kunskaper som "att se det färdiga resultatet innan" på slutet av graviditeten..


Kommentarer
2009-02-24 14:41:33 http://winter81.blogg.se/

Håller med dig, jag har också jättesvårt med kläder nu, speciellt när jag gått ner lite extra i vikt..

Tycler jag inte har ett dugg i min garderob längre som är snyggt osv..

Sen måste jag ju passa på att säga att jag är AVIS på dig som får sova nästan hela nätter, jag får sova max 2 timmar/gång innan det är dags för mat och blöjbyte.. Känns som om man är en zombi som vandrar runt på nätterna...

Men, men hon är hilma söt erna tjej...

ha det så bra, kram Elin och Wilma

Elin Åkerlöf
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: