Storis.

2009-02-18 05:50:09 ♥ Chloé

Varje gång jag tittar på Chloé så tycker jag att hon växt så mycket och blivit så himlarns stor.
Hon är verkligen inte en nyfödd liten skrutt längre, hon är ju 1 1/2månad nu! (hur gick det så fort?)
Snart är det ju dax att börja skolan, typ haha.


Men hon börjar bli en tung tjej nu, nästan 5kg.  Vägde henne på BVC igår och hela 4960g vägde hon, hade ökat 320g på en vecka. Rekord! Men gissar att det var för att hon hade ätit en 4-5gånger precis innan vi åkte och kissade inte ur sig en liter där hos sköterskan som alltid annars :) Men det är bra att det finns mat i tuttisarna och nu börjar hon närma sig den där "normal kurvan".

Annars utvecklas hon massor hela tiden. Skrattar mer och mer och har börjat "prata" tillbaka, favorit ordet är Kaaa haha. Så det är mycket mera kontakt nu, sååååååååå roligt!! Hon gillar att "stå" upp mot min axel, men jag vet inte riktigt om jag gillar det lika mycket. För axeln blir alltid helt jätteblöt, någon tycker mamma smakar gott haha. och nu har hon börjat försöka vända sig , än så länge bara rygg till sida.

Kommentarer
2009-02-18 08:47:59 http://silvermoon.blogg.se/

Hon är sååå söt så! varit dålig på o kommentera senaste tiden.HAr haft fullt upp här hemma med magsjuka, vattenläcka i köket o dopet!Men du ska veta jag läser varje dag =9 Kraaam

Heidi
2009-02-18 11:57:33 http://mama2008.blogg.se/

Så stooorr så! Vi får la ta en kaffe nån dag! Börjar bli bebis sjuk igen! :)

Kimsan
2009-02-25 01:02:54

Men fina fina.. Vad stor hon har blivit. Alldeles galet! :D

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: