Än så länge.

2009-01-21 18:32:42 ♥ Chloé

Har det inte vart någon "skrik och panik" här hemma, men jag vågar fortfarande inte tro att det ska fortsätta så hela kvällen/natten. Chloé verkar helt slut efter igår och har sovit hela dagen nästan, hon har såklart vaknat några gånger och ätit men sen tok somnat direkt igen. Hoppas bara hon inte blir för utvilad så hon inte sover sen inatt..
Men som tur är så fick jag sova ut imorse jag också ifall det nu skulle starta någon gasattack senare :)


Förresten, fasen vad man tittar på tv efter pärlan kom ut. Så mycket som jag tittat på tv nu dom senaste 3veckorna har jag nog inte sett på flera år haha. Men så är det när man har en bebi som vill ligga vid mammas tutte helst 24tim/dygn.
Men oftast så är tv'n bara på som ljud i bakgrunden, man hänger ändå inte med om vad som sker. För ögonen hamnar oftast på henne istället :). Men idag ska jag försöka kolla lite på Topmodel iallafall :)

Kommentarer
2009-01-21 19:39:22

Ja visst sitter man mycket framför teven nu! Har nästan blivit beroende av våra bästa år, och då är det illa! ;)



Sjalen jag har heter Bära Barn knytsjal. Fick den av min ömma moder i present. de finns på www.barabarn.se om du vill kika lite närmre på den. Har dock fortfarande inte kommit mig för att använda den, men endera dagen så ska jag det! ;)

2009-01-21 20:02:04 http://evamys.blogg.se/

okej.. jag vet inte hur lång hon är nu. Hon var 49cm när hon föddes, det var ju en vecka sen. Bvc kommer hit på fredag och mäter och väger henne så vi får se då! Hoppas hon vill växa i kläderna snart :) Speciellt nu när man fått så mycket fint från alla besökare!

Evamy - Nu är lilla Alva äntligen här!
2009-01-21 20:36:02 http://lillamamman.blogg.se/

Haha, jo, jag har typ lärt mig hela tv-tablån utantill så att jag vid varje amningstillfälle ska ha något att glo på. Dottern verkar uppskatta att jag tittar på tv mer än om jag försöker typ läsa bloggar samtidigt som jag ammar.

Suss
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: