Bra natt.

2009-01-31 11:28:12 ♥ Chloé



Natten var bra.
Vi gick och la oss redan vid åtta, helt slut nu när man är förskyld. Men vi fick medicin hos doktorn igår så snart är vi nog helt friska igen :) Sen får det vara nog med förskylningar ett tag fram över.
Vaknade som vanligt vid 23, det är då pärlis börjar sin skrik tid om kvällarna.
Men nu var det bara några gnäll och sen matdax, sen somnade hon om igen och vi sov fram tills 3, då var det matdax igen och då tyckte pärlis att det var dax att vara uppe efter det. Så pappan var uppe med henne och roade tills kl5 sen var det tutte dax igen och sen sov vi fram tills 8. UNDERBART!
Så himlarns skönt att hon inte hade ont i magen och skrek.

Kommentarer
2009-01-31 11:41:38 http://meandpeanut.blogspot.com

Hoppas att ni mår bättre snart. Tror att Éomer åkt på sin fars förkylning. Men den är fortfarande väldigt mild. Det är ju sådana tider nu. :-)



Vad blev det för bärsele förresten? Jag har önskat mig en av min far... sjalen funkar inte riktigt ännu. Éomer gillar inte att ligga i den. Kanske funkar bättre när han blir större.

Maria
2009-01-31 14:54:34 http://suzilemon.blogspot.com/

Till frukost äter jag havregrynsgröt utan mjölk.

Men köper du havremjölk så kan du ju ha i det.

Annars så äter jag en macka med skinka eller så.

Jag har aldrig ätit smör förut så för mig blir det inte konstigt att äta macka utan smöt tex men om det känns drygt så finns det mjölkfritt smör att köpa.



Problemet blir att äta sånt som andra lagat eller rätter som är färdiglagade och bara att tina upp, men lagar du all mat själv så blir det inte så svårt att hålla sig ifrån mjölkproteinet.



När jag blir sjukt godis sugen så äter jag nötcreme i dom där små påsarna eller delicatobollar för dom innehåller inget mjölk.



ha en bra helg!

Sussi
2009-01-31 15:16:32 http://suzilemon.blogspot.com/

Jag glömde ju svara på hur lång tid vi märkte resultat. Nästan direkt men det tar ca 3 dagar för kroppen att få bort mjölkproteinet i kroppen. Kan vara bra att veta så att du inte tror att det bara är att pumpa ur brösten en gång så är allt över igen om du fått i dig mjölk vill säga, för så är det inte. När jag har provat ätit mjölkprotein igen så har Elias varit gnällig i minst 3 dagar. Vi har provat äta mjölkprotein vid 3 tillfällen så vi verkligen vet att det är det som är problemet.



Om Chloé är allergisk mot mjölkproteinet så kan du någon gång ibland använda tex cremfreish i maten men inte varje dag, grädde och ren mjölk kan du aldrig använda för då reagerar dom direkt.



Hoppas lilltjejen blir bra snart.



Kram!

Sussi
2009-01-31 17:22:42 http://sarasrum.blogg.se/

Va skönt att ni haft en bra natt! =)

Sara
2009-01-31 18:14:32 http://meandpeanut.blogspot.com

Jag har ingen sele ännu, bara en bärsjal som inte riktigt passar oss. Den kommer från barabarn.se tror dock att den kan funka bättre när han kan sitta upp, eller iaf stödja huvudet själv, så man kan ha honom sittande i den. Sitter på höften då.



Hoppas att min kära fader köper en baby björn sele till mig. Kan behövas. :)

Maria
2009-01-31 19:44:11 http://metrobloggen.se/lovechild

Måste bar säga åååååååå vilken söt liten tjeja.. Å^å vilket fint namn hon har fått.. Helt underbar perfekt...Ha det toppen // Kramar

sofia
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: