reegn regn regn.

2009-07-09 11:00:26 ♥ Vardagsliv



Fasen vad det regnar, hur mycket som helst sen igår kväll.
Typ halv storm också, mörkt så man måste tända lampor.
Tokigt sådär mitt i sommaren!
Men jag tror att sommaren är slut för iår, det brukar ju vara nån vecka som det är skräck varmt och sen börjar den riktiga svenska sommaren med regn och rusk :) Positivt tänkande ;)

Idag vete fasen vad vi ska hitta på, hade planerat en promenix och handla mat +annat.
Men känner mej inte så värst sugen på att ta mej ut i det här vädret.

Chloé bara sover och sover hela tiden.
Dagarna ser ut ungefär såhär.
Hon vaknar vid 9 och äter gröt
10.00-11.00 blir trött av gröten och sover
Bus, mys och lek.
12.00 Lunch
12.30-13.30 Trött av det och sover igen.
Bus mys och lek.
14.30 mellanmål
Sen en powernap på en kvart/halvtimme efter det.
Resten av dagen blir det mera bus och mys (ibland en extra powernap igen) fram tills kl18 då hon börjar strejka och bli trött igen.
Somnar vid 18.30 för natten.
 
så ja som ni ser så är det en väldans trött bebis jag har :)
Känns som att hon aldrig är vaken.

Kommentarer
2009-07-09 11:34:25 http://emmaoskrutten.blogg.se/

oj vad hon sover! tänk om det kunde smitta av sig lite på meja :)

emma - mamma till meja

Oj vilken liten tröttis du har! Jag är glad om Emma sover 1½ timme sammanlagt under dagen och hon somnar ändå inte för natten förräns runt 22 tiden! Tur nog så är hon sällan arg när hon är trött längre, bara galet lättroad ;)

Annie
2009-07-09 15:17:26 http://suzilemon.blogspot.com/

Inte gnälla över att din bebis är trött, det får du inte, hehe!

Om du skulle ha min Elias på lån bara över en dag så skulle du förstå mig.

Jag önksar att han hade lite mindre energi ibland.

Tur han jämt är glad iaf.



Kram på dig!

Sussi
2009-07-09 19:23:11 http://smokingcankill.blogg.se/

Det såg ut som att det skulle bli bättre från och med söndag och framåt :D Får hålla tummarna för det..



En riktigt trött liten tjej ni har :)

Patricia / Livet med Vilda
2009-07-09 21:44:00 http://meandpeanut.blogspot.com

Ska vi byta? Här skriks det mest när det ska sovas, för att man är lite övertrött och då måste vara vaken lite till... Även inför natten då man max sovit två timmar på hela dagen. Hoppas det vänder snart...

Maria
2009-07-10 08:53:08 http://thewife.blogg.se/

Haha ja det var mycket sovande. Jag är glad om jag får A att sova någon timme på dagen! :D Men vissa dagar kan även han chocka och sova 3 timmar! :O

Wifie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: