Vad tror ni?

2009-07-13 17:50:04 ♥ Vardagsliv

OM vi nu skaffar ny vagn så lär jag ju sälja den vi har nu.
Men så svårt att bestämma vad man ska sätta för pris.

Vad tror ni skulle vara ett bra pris?



Det är en Emmaljunga mondial duo combi 09:a
i black croc. Vet inte vad det är för material men ser ut som skinn.
Sittdel också i "skinn", har ingen bra bild bara denna från emmaljunga men då är den i vittskinn.
Men ja ni ser ju hur den ser ut som sittvagn.

Sen är det vinteråkpåske (fast i svart inte gul)  och exklusive skötväskan också den i "skinn".



Liggdel använd 5månader och sittdel 1mån.
Nypris för allt: ca 10.000:-

Kommentarer
2009-07-13 19:35:50 http://thewife.blogg.se/

8500? Allt är ju i princip nytt!

Wifie

vår swift är röd&svart, passar till allt. när man är hysterisk matchare som jag är det problematiskt att köpa nånting med färg. helst vill jag ha en rosa men det känns som om jag tvingar på min son ett feministstatement då.

clara
2009-07-13 21:14:41 http://thewife.blogg.se/

Men där du bor finns det väl en massa köpare! ;) Och som sagt är det ju massor med grejer till. Annars kan du ju sälja sakerna "för sig". Vagnen till ett pris, åkpåse till ett enskilt pris osv. Då kanske det är lättare att bli av med sakerna?

Wifie
2009-07-13 22:26:03 http://soya.blogg.se/

Åh va fin bloggen är nu!

Du kan nog ta säkert 7-8000 för allt, minst.

Kram

Soya

addstroller har ju jättefina sittdynor. tyvärr bleks färgerna väääldigt fort (vilket jag tycker är under all kritik, det är ju rätt normalt att en vagn är ute i solen).



angående denna vagnen kan jag inte tänka mig att någon betalar 8-8500 för den. isf kan man lika gärna köpa en ny. när vi skulle ha vår zapp tittade jag lite på blocket, de flesta ville ha runt 1800 för den, men det betalar jag inte om nypris är 2300. folk vill fynda, och ett fynd är halva priset, strax under eller strax över. 6000 kanske?

clara
2009-07-14 19:08:23 http://naddiegoespublic.blogg.se/

detta är för jäkligt.



Men trots att allt nästintill är "nytt" så halveras inprincip priset på en vagn när man ska sälja den.



galet.

Men sant.

naddie.
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: