Misommardagen.

2009-06-20 20:59:23 ♥ Vardagsliv

Har vart stora städdagen här hemma, jag har storstädat inne medans älskling grejat ute i trädgården.
Chloan hängde med mormor och bonus morfarn undertiden så man fick greja ifred, nice!

Fattar fortfarande inte att det är midsommar och juni, jag lever nog kvar i april.
Det är ju iallafall sånt väder.. Fast ja idag har det ju iallafall vart sol, men miljarder med mygg.
Den där översvämningsmyggan är fasen inte att leka med! Helt galen!
Hade en i bilen när jag åkte till affären, den attackerad pannan 300ggr. Snyggve!

Skruttis har vart förskyld och strulat några nätter, men nu har det återgått till det vanliga och inatt sov hon äntligen som vanligt. Så skönt att slippa vara vaken sådär mitt i natta när man är totalt lost i skallen och icke på glatt humör.
Förstår inte om jag ammat nyligen eller inte och försöker få henne att somna om fast hon är hungig vilket resulterar i arger bebi. Fast ja hon var mest arg hela tiden nu på nätterna när snoret var överallt. 

Nu ska jag äta karameller och njuta av den egna kvällstiden innan sängen.
Försöka låta bli alla rea sidor på nätet, måste alla barnkläder vara så satans fina!
Nu när dom är på rea blir det ju ännu svårare att låta bli, så kanske man ska maila kontonr till mormor och farmor istället och go wild på rean? hahaha..



Mormor och Chloé spanar barnprogram på mallorca.

Kommentarer
2009-06-20 23:50:06 http://soya.blogg.se/

Hej fina!

Nu har jag beställt lika solhatt som Chloé har till Stella. Här härmas vi :P

Soya ★
2009-06-20 23:51:25 http://soya.blogg.se/

Va jag som skrev om solhatten. Var inte säker om mitt namn kom med :)

Soya ★
2009-06-22 10:53:54

fint kort! :D



förlåt att jag ej hann komma upp, var bara i österby över en dag och då var det panik för att hinna med allt. hoppas ni mår fint! <3

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: