Tisdag.

2009-06-23 19:10:59 ♥ Vardagsliv

J*klarns så varmt det vart idag (men jag klagar inte...än ;)), ska tydligen fortsätta såhär hela veckan så måste införskaffa mej en liten plaskpool till C. Nån som kan rekomendera någon bra? Kanske bra att köpa en med tak?

Träffade vännen troll idag, superlänge sen vi sågs och det var så nice att ses igen!
Gick promenad och fikade på bageri, jag har årets skavsår sen i söndags då jag tog en rask promenix i 1.5timme (jisses).
Så fick promenera barfota idag, kan ju säga att det känns i fötterna nu då asfalten var lite varm ;).

Nä nu måste jag ta över nattningen, jag kan inte låta bli att lägga mej i..
För det går ju så mycket fortare när jag gör det ;P..

Kommentarer
2009-06-23 20:50:30 http://thewife.blogg.se/

Ja, vi testade banangröten nu idag och det gick ner en halv portion! :O Han hade säkert satt i sig en hel portion men jag gjorde bar en halv.. Den där havregröten var verkligen ingen hit så nu kör vi på godare grötar. ;) Det skiljer väl drygt 3 veckor ändå mellan C och A, nästan 1 månad! Han är född 22 januari. :)



Okej, jag har köpt hem potatis, broccoli och ärtor och ska prova ge honom någon dag. :) Hoppas det går lika bra som et verkar gå för er!



Värmen tycker jag f.ö. är HEMSK! Det går ju knappt att andas varken ute eller inne.. :S Bastu!

Wifie
2009-06-23 23:02:42 http://soya.blogg.se/

En med tak har dom på tex Biltema. Den är lite dyr så vi köpte en vanlig och ska använda parasoll istället. Biltema har faktiskt massa bra grejer ju :)

Soya ★
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: