Tisdag.

2009-06-16 20:07:58 ♥ Vardagsliv


Öppnaförskolan som vanligt på morgonen, där var det meandi kläder visning.
Köpte en scarf med kalas mönstret. Jag tappade bort C's klänning i det mönstret på Mallorca, såååå Tråkigt!!!
Himlarns ledsen över det :(.. Hon som var så fin i den.. Måste nog införskaffa en ny..
Sen vart det en body också med favorit mönstret moln, har massor i det. och skulle kunna ha lika mycket till ;)



Efter det vart det matlagning, tagit hand om arg och ledsen bebis. Vet inte riktigt vad som vart tokigt idag, men nått har det vart. Kan vara tanden, förskylningen eller något annat.  Hennes gudmor var här och hälsade på, var och fikade, träffade min tatuerare och spånade lite på min och älsklings Chloé tatuering, kommer bli sååå bra!
Nu ska vi bara få tummer ur och boka tid :).

Sovit lite i natt och vart jättetrött idag så ska försöka komma i säng i tid.
Hänga lite tvätt först bara, sen fastnar jag väl här igen och klockan blir alldeles för mycket..


Kommentarer
2009-06-17 08:42:31 http://suzilemon.blogspot.com/

behövde Chloé vaccineras när ni åkte utomlands?

Kram kram!

Sussi
2009-06-18 00:12:40 http://mammacarola.blogg.se/

hittade hit via en slump..

Brukar fastna för designen när jag kollar runt..Gillar din..

Har en liten Lisa född 8 januari 2009..

Kul att följa de som är jämngamla..



Kram och sköt om er..

Söt liten tjej har du:)

carola
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: