Trööött.

2009-06-26 19:29:20 ♥ Vardagsliv

Så himlarns trött, vart uppe sent 2kvällar.
Eller ja sent och sent, gått och lagt mej strax efter tolv.
Det är sent för mej, nu är man ju inte direkt samma nattuggla som innan ;)

Har druckit alldeles för lite vatten också, jag slarvar massor med att dricka och äta ordentligt nu när jag trappar av med amningen. Förr har man ju gjort det för att man inte velat att mjölken ska sina eller bli för dålig med näring.
Jag börjar tycka att det ska bli skönt att sluta amma, men fortfarande får jag lite ont i magen av att tänka på att det ska slutas. Det hade ju vart lättare om det inte var så bekvämt och mysigt ;)

Nä nu ska jag få i mej nån liter vatten och försöka hålla ögonen öppna ett tag till.

Uppdaterar mer imorgon, med bilder och text. Chloé har fått massa nya spännande saker :)

Kommentarer
2009-06-26 21:52:50

Tänk positivt, du är fri och kan gå ut me dina vänner utan att behöva packa skötväskan och ha kräk på axeln efter två minuter utanför dörren :D

2009-06-26 23:42:23

känns konstigt att inte tänka på dig som nattuggla längre :D

undrar om du sover nu? annars: godnatt!

2009-06-27 00:01:47 http://soya.blogg.se/

Svar: man måste inte vilja ha ljusstaken för att skriva kommentaren men jag tänkte ha en "morot" så man ville vara med. Tyvärr verkar de som verkligen läser min blogg och "känner" mig inte vilja vara med :(

Soya ★
2009-06-27 00:07:14

Någon bättre supermamma än dig har jag aldrig srött på. Älskar dig Annah.

Kram mamma

2009-06-27 00:08:33

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: