Fina böcker.

2009-03-13 14:30:02 ♥ Tips



Idag fick Chloé sitt första paket från Barnens Bokklubb /babyklubben.
Där i låg den silvriga barnkammarboken med cd, super mysig med massa sånger man kommer ihåg från när man själv var liten. Nu jäklarns ska det sjungas ännu mera här hemma, tror hon gillar när vi gör det för hon skrattar och gurglar med :)
sen var det boken Sagan om den lilla lilla gumman ♥ Älskar'n!



plus en mjukis pekbok och en familjekalender.
Allt för en 50lapp ca :) (välkomstpaket)

Var själv med i barnens bokklubb när jag var liten och tyckte böckerna var så bra. Såg att flertalet av dom fanns fortfarande, kul! Hoppas pärlan kommer bli lika bokgalen som mej när hon blir större och inte som pappan som bara läst en endaste bok i hela hans liv = Gummi tarzan haha :)

Kommentarer
2009-03-13 14:50:54 http://soya.blogg.se/

Nej jag vill heller inte svara i telefonen. Sa till Martin när det ringde att om det inte nån i min familj så vill jag inte prata.. haha

Soya

åh sagan om gumman... den minns jag så väl från jag var liten..:)



ha det gott..kram

MammaRussin
2009-03-14 19:06:11 http://mammakimsan.blogspot.com

Är med i den vi med! Det är ju fina saker... När vi vart med fick vi en jätte fin laban filt! O sen är det ju bra med den att man kan avboka böcker med!

Kim
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: