Måndag.

2009-03-16 16:51:28 ♥ Vardagsliv

Vaknade inatt av att jag hade så jäklarns ont i halsen, har haft lite små ont senaste dagarna som jag säkert skrivit om.
Men i natt var det helt galet, gjorde tom ont att andas ordentligt. Bestämde att det nu faktiskt är dax för ett läkarbesök och se varför jag bara blir sjuk hela tiden. Men sen när jag vaknade imorse så var det borta, eller ja inte helt men jag har inte tok ont längre. Skumt. .
Så det vart inget läkarbesök för mej, jag drar mej verkligen för att göra det fast det skulle behövas..

Men vart en tripp till BVC, var lite nyfiken på hur mycket C vägde nu och hur lång eftersom hon hade gått upp dåligt när vi var där sist och nu var det ändå 2veckor sen vi var där. Hon väger nu 5520g och 59cm lång. Så alltså 270g på 2veckor det är väl helt okej. så länge hon följer sin kurva och det gör hon ju.

Pappa var här en stund och fikade lite och vi kollade på resor. Snart är det ett årsen vi var på Aruba, världen underbaraste ställe. Vill tillbaka nu! och då hade jag även en liten C i magen utan att veta om det :D



Aruba april 2008


Kommentarer
2009-03-16 23:16:27 http://sarasrum.blogg.se/

å va härligt det ser ut =)

Sara
2009-03-17 00:39:44 http://mammakimsan.blogspot.com

Klart jon gått upp bra! Dom kan ju inte gå upp300 i veckan hur länge som helst... Då är dom ju fullvuxna vid tre år juh! :)

Kimsan
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: