Onsdag.

2009-03-25 11:17:04 ♥ Vardagsliv

Idag står det garderobsrensing på "att göra listan".
Ska tömma alla lådor och garderober och rensa ordentligt, lägga undan sånt som jag vill spara, sälja och kasta.

Nu ska jag inte spara sånt som "jag kanske vill ha det nångång" för det gör jag ändå aldrig.
Kolla igenom vad som behövs så man inte köper på sig massa som man redan har, och inhandlar sånt som verkligen behöver istället. Typ leggings, linnen, strumpor osv. Se om det är något som är värt att sälja, oftast är det sånt man tycker är skräp som man får mest pengar för :) Fast det är så j*vla drygt och packa och skicka, lättast hade det vart om man hade nån att ge allt till.

Mamma kommer och roar C under tiden, om hon skulle vakna.
När vi vaknade imorse så gick vi upp bytte blöja, tog av pyjamas och på med kläder och sen lite mat.
La henne i hennes egna säng under tiden jag fixade frukost och när jag kom tillbaka så hade hon somnat, utan gnäll eller protester. Duktiga tjejen! Hon har ju inte sovit där sen hon var nyfödd, annars ligger hon ju i sängen med oss. Anade att det inte skulle vara några problem att lägga henne där, fast det kanske kommer bli det vet man ju inte.
Hennes förskylning är på väg bort, det syns i blöjan och på snoret.
 

Kommentarer
2009-03-25 13:36:38 http://sarasrum.blogg.se/

skönt att hon börjar må bättre!



Vi började ju låta Max sova i egen säng när han var 3,5 månad. Trodde det skulle bli svårt men gick bra på en gång. Nu senaste veckan har vi dock kommit in i en period då han somnar i vår säng och vi lyfter över honom hans sedan. Nattningarna tog sådan tid.

Sara
2009-03-25 19:15:38 http://evamys.blogg.se/

hur syns det i blöjan?

EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn
2009-03-25 22:01:26 http://thewife.blogg.se/

Jag skulle aldrig kunna sova om A sov med oss hela natten. Enda stunden jag egentligen sover är när han ligger i egen säng, andra halvan av natten sover man ju som en kratta haha. :D Han tar så stor plats! ;)

Wifie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: