Vad är det för dag?

2009-03-11 12:17:33 ♥ Vardagsliv

Nått man inte har koll på längre är ju vad det är för dagar, eller ja jag har inte koll på nått alls längre.
Jag hittade mobilen brevid mej i sängen här om dan och funderade länge på varför den låg där. Fick reda på att jag precis pratat med min syster som jag helt glömt bort. Vad vi pratade om kommer jag fortfarande inte ihåg haha.
Går man på affären utan lista (för den har man ju naturligtvis glömt hemma) så får man ringa hem 14ggr för att fråga vad det var man skulle handla, sen när man hör vad det är i telefonen får man fundera några gånger vad mjölk är och vart den finns typ haha. Helt sjukt, men det är ju sådär jag har bara min fina pärla i huvudet :) Allt annat är ju inte så viktigt längre.


Kommentarer
2009-03-11 15:06:06 http://thewife.blogg.se/

Jag vet precis hur det är. Skriver lappar överallt - till allt! Amningsdemens så det sjunger o det!

Wifie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: