B*lle.

2009-05-26 22:55:41 ♥ Vardagsliv

Sitter och letar badkläder tills vi åker.
Hade helt glömt bort att man måste införskaffa sig det också, antagligen förträngt med flit ;)
Hittar fasen ingenting, och gör jag det så är det leverans i mitten på juni.
Jag vill verkligen inte ha en vanlig bikini där magen ska visas, och alla dessa tankinis är ju banden bakom huvudet och nej det är inte heller skönt när man har stora bröst... och hittar jag någon som inte är så, ja då kommer dom till midsommar. Eller är slut i storlek... eller färg..
SUCK!

Jag vet att det kommer sluta med att jag inte får tag på några badkläder och får titta på när alla andra badar..

Kommentarer
2009-05-27 08:40:56 http://emmaoskrutten.blogg.se/

har för mej att ellos har tankini med vanliga axelband, har du kollar där?

emma - mamma till meja
2009-05-27 10:24:47 http://psychololita.blogg.se/

beställ inte badlinnen från ellos, jag beställde ett, fick hem fel storlek, skickade tillbaka, får leverans om typ flera veckor. de har fullt upp. har du ingen simhall i närheten? de brukar ha bra baddräkter. baddräkt och sarong funkar ju annars. eller ta ett vanligt linne och hotpantsbadtrosor. det kör jag med på babysimmet.

stina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: