Lite mera effektiv.

2009-05-06 15:32:49 ♥ Vardagsliv

Dag idag.

Sov lite längre idag, så skönt!
Men C vaknade inatt och ville inte somna om, jag vart helt ställd.
Hon brukar ju aldrig vakna och vägra somna om på nätterna.
Hon bara gnällde och ålade sig och spottade ut nappen men tillslut gav hon upp och somnade om tills 9.
Hade planerat att gå till Öppna förskolan men mamma ringde och vi bestämde oss för att åka och hälsa på mormor istället.
Hon var ju inte på något vidare kalashumör tyvär.

Innan vi åkte hem var vi och handlade nya sommarkläder till C och nu ska jag leta lite mera
medans jag mumsar på pajen jag bakade nyss med:
ädelost, skinka, vanligost och brocoli. Mums! Gjorde tom en utan ägg till min kära man :)
Damsugarn har jag också hunnit rasta, himlarns duktig idag ;)

Kommentarer
2009-05-06 18:09:52 http://sandlada.blogg.se/

Jag tycker att ditt uttryck "himlarns" är så väldigt gulligt så jag ler varje gång jag läser det! :-D

Strumpan & Co
2009-05-06 22:14:32 http://meandpeanut.blogspot.com

Éomer vaknar vid fem och vill äta varje morgon, sedan somnar han (vi) om till åtta ungefär. Längtar dock tills den dagen nattamningen inte behövs längre. Men å andra sidan räknas knappast fem till natten misstänker jag! ;) Man får ju sova helt ok ändå.

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: