..

2009-11-15 18:10:09 ♥ Vardagsliv

Jaha nu är pappan frisk men lyckades med att smitta den minsta.
Så nu är Chloe febrig och snoooorig och då menar jag verkligen snooorig. Det är snor överallt typ, allra helst ska man snyta sig i mammas kläder. Tack säger jag och tvättmaskinen får gå hela dagen imorgon.
Jag känner inte av något än, men jag är helt hundra på att jag också kommer bli smittad.
Så många härliga snorpussar man fått :)

Så nu vet ni varför jag inte är så aktiv här, det snoooras ju förfullt här hemma.
Plus att det vart två väldans jobbiga nätter för Chloe, och oss.
Trött tröttare tröttast, hoppas hon sover bättre inatt och att inte snoret stör så mycket.


haha mycket snor vart det :P

 


Kommentarer
2009-11-15 20:09:57 http://malinsmix.blogg.se/

Hur tänker ni göra med vaccineringen nu när man får vaccinera de små? HUr tänker ni och hur tänker ni göra?

Malin-mamma till sam
2009-11-15 20:19:27 http://goastefamiljen.blogg.se/

Bläää...Skickar krya på dig-kramar till tösen! Å hoppas du håller dig frïsk:-)

Cathy "Fia"
2009-11-15 21:48:10

Nån måste ha vart sjuk på kyrkis när vi var där! För jag med har blivit förkyld!

Hej, jag inte testat det själv men jag har läst att det kan vara lättare att andas när man är snorig om man höjer huvudändan av sängen litegrann, lägg en filt under madrassen eller dyl. Blir nog inta samma tryck, kan kanske vara värt att testa så ni får sova lite bättre.

Emma
2009-11-16 14:32:10 http://mammajessica.webblogg.se/

Jobbigt när dom små är sjuka.. :(

Mamma Jessica
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: