Julklappar och julen.

2009-11-24 20:58:32 ♥ Vardagsliv

Fasen måste verkligen få lite lust och inspiration snart till att börja handa julklappar. Jag som älskar att göra det annars. Hade tänkt att jag skulle försöka nätshoppa alla, men ne det går inte. Jag börjar shoppa men lessnar mitt i och ger upp. Behöver alltså åka in till Uppsala, men vill inte åka själv och vill inte heller ha skruttan med mej.
Vill ju inte ha henne på offentliga plaster nu när den här jävlarns baconfebern går..

Behöver börja tvätta fönstren också så man kan pynta tills första advent, men jag har noll lust.
Verkligen ingen alls! Jag HATAR att tvätta fönster (är fröken annah trötter och på dåligt humör idag ;))
Annars brukar det ju vara roligt att pynta och ta fram allt fint mej nej inte iår.
Antagligen för att det är så jäklarns trist väder. GE MEJ SNÖ NU!

 

För ett årsen såg det ut såhär utanför.

GE MEJ IGEN TACK!

 

Skulle behöva börja baka lite också, men den lusten har också försvunnit.
Förr bakade jag ju konstant nu känns det bara helt meningslöst.
Jag får nog tvinga mej själv att göra det till helgen, dricka glögg och lyssna på julmusik så kanske man får lite julkänslor :). Kanske måla en stor sol i taket också, annars får man nog önska sej lite ljusterapi i julklapp haha.

Kommentarer
2009-11-24 23:39:37 http://evamys.blogg.se/

även fast det var typ snöstorm så var det ju underbart förra året! Vill ha massa snö jag med, här har vi 10 plus och regn hela dagarna, mindre kul

EVAMY - Livet med Alva och hockeyspelarn
2009-11-25 13:00:28 http://tvattlapp.blogg.se/

gud så vackert det var

Angelica - fyrbarnsmamman

Hallå. Lite mysigare bild än vad jag kan tänka mig att verkligheten ser ut idag.

Vi hade också snö förra året vid denna tidpunkt. Men men.



Ja det är en lite underlig känsla.

Trodde jag aldrig jag skulle vara faktiskt. Haha, men se där.

Hoppas ni får en toppen dag!

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid
2009-11-25 21:15:17

säg till om du ska in och handla så kan jag gå med dig! JAAAA!

fantastisk bild. jag vill ha snö nu.

pussa chloé från mig.

2009-11-26 21:57:42 http://pyttis.blogg.se/

ja julen ska vara vit..gnistrande vit snö 1 december till 1 januari så kan det vara strålande vacker sommar resterande 11 månader =)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Åhh.. tänk om det kunde bli sådär mycket snö till jul. Det vore underbart men kommer nog aldrig hända här i stockholm i alla fall :-(

Sandra - Mina Prinsar och Jag
2009-11-28 04:21:51 http://rockgrodan.com

Åh herregud vilken mysig vinterbild!! :O Sådär fint är det aldrig i mina trakter längre... Det ska mycket till för att det ska bli så :/ Påminner mig om barndomen, den där bilden. Tack för att du påminde mig om hur mysigt man haft det en gång i tiden! :)

Sandra
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: