Torsdag.

2009-11-12 19:24:15 ♥ Vardagsliv

Jaha torsdag och snart är den slut.

Supertrött och skulle gärna gå och sova redan nu, men måste ju titta på mammas pojkar först.

Det går ju inte att missa ;)

 

Vad har vi gjort idag? Hmm öppnaförskolan, pappa var här och hälsade på.. hmm vad mera?

Nada! Supertråkigt väder, snöregn, blött och slask.
Trött och orkeslös idag så det vart pizza till middag, mannen köpte fel! Fan jag var galet sugen på gorgonzola men fick någon annan med massa snusk på som jag inte ville ha. Men den gick i ändå. Så ja det får nog bli en gorgonzola sås i helgen. Har lite lätt cravings på ostar, tur att man får äta dom om dom blivit kokade.

 

Mannen är sjuk också, så han har vi skickat in i gästrummet. Jag vill absolut inte bli smittad!

Så sitter här med smula panik över att han ligger brevid och snorar, baciller i massor!

 


Hoppas också att pärlan slipper bli smittad av pappsen, hon som redan vart sjuk så mycket nu.


Imorgon är det fredag och öppnaförskolan är stängd, vad ska man hitta på då.
Kanske borde baka något och fylla frysen. Var ett tag sen nu men har som tappat lusten att hålla på..
Sen har jag inte kommit på något roligt att baka heller.

Kommentarer
2009-11-13 09:56:47 http://thewife.blogg.se/

Har du vaccinerat dig ännu? :) Hoppas han inte har svinet!

Wifie
2009-11-13 15:56:33 http://thewife.blogg.se/

Okej, då håller jag tummarna att du klarar dig ifrån skiten! :) Kramis!

Wifie
2009-11-13 20:37:31 http://angelacaroline.blogg.se/

nämen oj vad söt!

Qb
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: