Äntligen fredag.

2009-10-09 18:43:42 ♥ Vardagsliv

Så skönt med lite helg igen!
Mysigt att vakna upp brevid mannen och hämta skruttis och morgon busa lite innan dagen startar.

Senaste kvällarna har faktiskt mannen vart inne och umgåtts med oss, åh så välbehövligt det vart! ♥
Plus att jag hittade en gammal höstjacka här om dagen så man har kunnat tagit sej ut och promenera utan att frysa ihjäl vilket också har gjort att humöret blivit mycket bättre :) Härligt Härligt!

Resten av helgen vet jag inte vad vi gör, inga planer alls. Jag har bara lust att göra ingenting och myspysa med min fina familj. Men antar att det inte kommer bli så dock :/. Som vanligt ;)
Jag gillar helger men ändå inte.

Snart kommer mannen hem med pizza, så jäklarns gott det ska bli!
Har inte ätit pizza på hmmm flera veckor, kanske månader.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: