suck.

2009-10-13 15:48:51 ♥ Vardagsliv

Ja vad säger man om vårdcentralar?
Det tog 2minuter, doktorn kollade öron och hals och sa att han såg inget.
Så vi skulle avakta. Jaja jag hoppas att hennes problem med att svälja släpper, att hon äter bättre, feber försvinner, att hon sover bättre på nätterna och att hon blir sitt vanliga glada jag igen snart.
För nu är hon inte glad alls, bara gnällig och klängig. Fast det får man ju vara när man är sjuk.
Bara det att mina öron inte klara hur mycket gnäll som helst ;)

Så sugen på korvstroganoff idag, var och handlade nyss.
Sen när vi kommer hem så ser jag att jag glömt grädde.
Åhhh typiskt! Så nu blir det ingen stroganoff.
Fan fan fan så sugen men orkar verkligen inte packa oss iväg igen..

 

Får nog bli stuvademakaroner istället, om det nu finns några makaroner..

 

Förresten så får ni fortsätta vara nyfikna ett litet tag till miihihihi :)

 


Kommentarer
2009-10-13 16:24:12 http://zeida.blogg.se/

åh va gott med korvstroganoff! Måste jag göra någon dag :)



Du får nått inlägg sedan så skrev du att du hade lämnat in kläder som såldes så hämta du pengar. vart gjorde du de någonstans? Har massa kläder som jag tänkt sälja, tänkte om de kanske fanns nå liknande här i Gävle :) Perfekt att bara lämna in och få de sålt, slippa göra något själv ;)

Lina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: