Torsdag.

2009-10-22 18:50:26 ♥ Vardagsliv

Dagen idag har jag, mamma/mormor och Chloe spenderat i Uppsala.

Handlat ny kasett till blöjhinken, överpris på barnenshus som vanligt.
Sett mycket billigare på nätet så det blir till att beställa där nästa gång.

Ett par nya leggings till mej, H&M mama. Jag som börjar bli sååå less på leggings nu (efter att ha bott i det efter grav) och varit så sugen på nya "riktiga" brallor ett tag.
Så ja nu letar jag snygga mamma byxor igen, har inte hittat några "måsta ha" än.
Har sett ett par riktigt snygga på Nelly.com men nja tvekar då dom ändå kostar rätt så mycket.
Jag köper hellre lite billigare och flera olika eftersom jag blir galen på att ha samma kläder på mej flera dagar irad.
Vilka problem man har ;)

Vart också tunikor från Gina, absolut bästa affären att shoppa kläder som ska funka med en kommande mage.
Det med att magen växer snabbare med tvåan stämmer, det är ingen bebis mage men den är ordentligt svullen.
Kanske också nu eftersom det är ju inte direkt längesen man var gravid.
Längtar tills den blir mera som en rund sak nu känner man sig bara ruskigt tjock :)
Så byxorna jag äger går inte att stänga knappen på längre :/.

Skruttis fick såklart också något nytt, en supersöt kofta av mormor. Tack! ♥
Såg att dom börjat med barbapapa på H&M såå fina kläder!

Nu på kvällen har det vart bus och lek med hela familjen och avslutat med plask och bad för den minsta.
Hon gillar verkligen att bada, synd att hon har så känslig hy och inte kan bada så ofta som hon säkert skulle vilja.

 


Kommentarer
2009-10-22 23:56:51 http://salkert.se

Oh så söt hon är.. :D

Hihi hon och Minna borde bada ihpo, Minna ääälskar att bada.

Johanna ♥ Minna
2009-10-23 08:35:45 http://evamys.blogg.se/

en kompis till mig köpte skitfina mamabyxor på topshop. Det var inte sån hög midja på d0om utan mer som mjuk linning runt hela förutom vid knappen. Skitsnygga!



Alva har också känslig hud, massa torrfläckar överallt =/

Evamy - livet med Alva och hockeyspelarn
2009-10-23 09:38:54 http://psychololita.blogg.se/

hur menar du med känslig hud? jag har frågat om dantes "exem" på bvc men de säger bara smörj. men jag köper bepapthen på apoteket men det hjälper inte. tror jag ska tvinga barnläkaren på 1 års kontrollen att skriva ut kortisonsalva... vi har ju samma problem med bada här....

stina
2009-10-23 10:23:18 http://thewife.blogg.se/

Hihi vilken rolig plats att bada på. ;) Hon är underbart söt!



Ja, jag har kollat på tröjan fleeera gånger sedna den kom i somras men jag har bara tänkt att den är ju så stor! Men så kom jag på att han kan få den i julklapp, eller present när han fyller 1. :)

Wifie
2009-10-24 13:02:25 http://mammatilladam.blogg.se/

haha gud så charmig hon är!

Adams mamma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: