IKEA.

2009-09-26 18:09:53 ♥ Vardagsliv

Spenderat dagen på IKEA, som vanligt som var hälften av det jag ville ha slut.
FAST det står på deras sida att det ska finnas massor i lager, så är det jämt.
Men fick iallafall mina tavellister, så hoppas mannen får tid att sätta upp dom snart.
Vart sur på ikea när inget fanns men när jag kom till fyndavdelningen hade dom två jättekorgar med fin fina kuddar för en guldpeng styck! LYCKA! Jag är ju galen i kuddar och man kommer snart inte få plats i våran soffa längre haha.
Så efter dom fynden så vart IKEA ett bra ställe igen ;) Vart också lite skålar och muggar till Chloe.

Idag är jag galet sugen på chips, skulle sitta sååå fint med en påse peppar chips, mina favoriter!
Men nej nej nej jag får icke!


Vilken är din favorit?

 

Hittade faktiskt ett recept på LCHF Chips som lät helt okej, ska nog testa nångång.


Kommentarer
2009-09-26 18:52:02 http://metrobloggen.se/brus

Det tror jag garanterat att du har! Jag äger ingen våg så jag vet inte hur mkt jag gått ner sen jag började med lchf, men det som är värt mest är de kommentarerna jag fått om att det verkligen syns att jag blivit smalare/fastare.

Sara
2009-09-26 20:03:33 http://onechicmama.blogg.se/

jag åt chips igår, blev latchips och en hel påse slukades av bara farten ooops

Erika
2009-09-27 09:34:48 http://thewife.blogg.se/

VI var också på IKEA igår! :D

Wifie
2009-09-27 10:29:29 http://onechicmama.blogg.se/

haha ja jag får skylla på det då, att jag kolhydratsladdar ;) ha en riktigt skön dag!

Erika

Hej!



Såg en liten bild å läste några rader om dig i tidningen - Mama gravidbibel. Såg att du bodde i uppsala och de gör jag med. Va bara tvungen att titta in här hos dig å säga hej (ler).



Jag är inte gravid å har inte barn! (förutom 2 små hundar som är som mina barn)



Men har slutat med pillrena å vi planerar att starta våran jakt på pluset i vinter eller vår. Vi får se hur å när de blir. Just nu är jag arbetslös och vi hyr bostad i andra hand. Men när de ordnar upp sig (vilket vi hoppas är snart) så kan vi börja tänka på bebis.



Ja, nu vet du lite om mig å vet jag är - som tittar in.



kram å ha de bra

I våran lilla vrå (C)
2009-09-27 15:04:59

Jag var där i fredags, köpte jättefin matta, men vart var den när vi kom hem då? spårlöst borta!!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: