Mysan.

2009-09-24 19:27:47 ♥ Vardagsliv

Idag har Chloe vart riktigt gosig, har börjat vilja sitta i knä och gosas mer och mer senaste dagarna.
Så j*klarns mysigt!
Idag har hon tom sovit på mitt bröst 2gånger(!) det har hon inte gjort sen hon var en pyttepyttebebis.
2:a gången somnade jag med, skönt med en nap sådär på eftermiddan så idag kanske jag orkar vara vaken lite längre än igår.


Oopsien var helt okej, men det hade suttit fint med en påse smågodis. Men NEJ!
För har jag klarat mej 1 1/2 vecka nu så ska jag klara mej ett tag till.
Känner av att sockersuget kom tillbaka bara för att jag åt en liten bit kladdkaka i tisdags.


Kommentarer
2009-09-24 19:47:37 http://nathalief.blogg.se/

Så söt hon är :) Ett riktigt charmtroll!

Nathalie-Ungmamma till Athida
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: