Torsdag.

2009-09-17 19:15:38 ♥ Vardagsliv

Fast det har vart fredag hela dagen för mej.

Vi vaknade tyckte det var trist att öppnaförskolan inte var öppen idag (öppet mån-tors).
För vi hade inget planerat tills jag kom på att storasyster skulle komma och hämta babyskyddet.
Fick lite lätt panik för att jag inte tagit in det och gjort iordning, fixade det och skicka iväg ett sms och frågade om dom inte kunde komma tidigare eftersom vi hade så tråkigt. Men åååh fick svar att det var ju imorgon det var fredag och då dom skulle komma. TYPISKT igen!

Busat och lekt hela dagen jag och Chloan, pappan och farfarn har panelat.
Var sjukt trött mitt på dagen, så klart en kvart innan pappan skulle fara och arbeta.
Så någon nap kunde man inte få, men lyckades styra till en ändå. Såå skönt!
och imorgon ska pappan vara hemma och pappaledig! Mys pys!

och idag på posten kom en superfin molo fleece.
Så sötis hon vart i den! Jag tror jag vill ha en egen haha.


Kommentarer
2009-09-17 21:07:33 http://majbebis08.blogg.se/

Åh så fin hon blev i den! Är jättesugen på att köpa en till bebisen men ska nog försöka hålla mig ett tag iaf, haha.

Matilda , Mercedes mamma & Mini i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: