Trötta familjen.

2009-09-25 18:47:57 ♥ Vardagsliv

Idag har det vart trötta familjen här hemma, eller ja inte den ena delen (pappan) men han är ju överaktiv.
Jag och chloe har dock myst massor, sovit på mitt bröst flera gånger idag med.
Supersvårt att själv hålla sig vaken när hon snusar och sover på en, så det har slutat med att jag bärt in henne till hennes säng och lagt mej själv och tok däckat på 2sec.
Det verkar som att det här håller på att bli en tröttblogg nu haha, senaste inläggen har det väl nästan bara vart trött trött trött i ;)

Vart en sväng till Uppsala också, var tvugna och skaffa nytt handtag och lås till nya dörren.
Hoppas jag förstår mej på det nya nångång så jag kommer ut, för det verkade lite avancerat haha.
Sen vart det lite annat tråkigt på bauhaus. Chloe var (nu igen haha) supertrött på vägen hem och bara gnällde. Fortfarande svårt att somna i nya stolen eftersom hon sitter upp så rakt. Måste försöka vika den lite mera.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: