Måndag.

2010-04-19 13:40:04 ♥ Vardagsliv

Måste bara börja med att säga: I ♥ duroferon!
Skulle igentligen har börjat med niferex men fick några kartor duroferon av mammas man som han hade låg och dom funkar ju lika bra. Plus att dom inte pajjar magen som niferexen.
Sen jag började med dom har jag faktiskt märkt skillnad på tröttheten, den finns kvar men inte alls lika jobbig som innan. Idag är faktiskt första dagen på väldigt länge jag känner att jag inte behöver sova middag, kan vara att vi sov lite längre imorse också. Men ändå! Skönt att sova middag visserligen men ändå superskönt att passa på att få lite egen tid vaken också medans skruttis sover. Plus att magen vart normal efter att jag började med dom. Toppen toppen toppen!
Så varje morgon är det nu 1duroferon, 4 hemofer och 1folsyra som tas med ett glas c-vitamin.

Resten av dagen idag blir det dammsuga, laga mat (vart sjukt sugen på korvstroganoff när vi pratade om det på öppnis idag), sen kommer vännen Alma på besök. Hade planerat en sväng ut också men vi får se, solen skiner och det ser varmt ut men sen när man kommer ut så blåser det superkallt, brr! En dag inne känns faktiskt okej ibland ;)

Nä nu vaknar solstrålen och det är lunch dax :)

Förresten funderar på att införskaffa en ny skötväska, eller ja funderar och funderar jag måste nog det.
Den jag har nu från Elodie details funkar inte på nya vagnen, så vad har ni för skötväska som har syskonvagn?
Vill ju gärna att det ska gå att hänga den på vagnen.


Kommentarer
2010-04-20 19:32:19 http://nathalief.blogg.se/

skip hop duoble, inte för att vi har den :P men den passar ju till två barn.

annars vilken väska som helst med väskkrokar.

Nathalie-Mamma till Athida
2010-05-02 16:11:59

skip hop duo double hade jag, funkade toppen!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: