Rulle hit och rulle dit.

2010-04-30 15:22:36 ♥ Vardagsliv

Dagen rullar på iallafall :) Även fast den känns sådär alldeles jobbigt lång ;)
Har hunnit göra en rulltårta och en pannkaksrulle med köttfärs till dagens middag.
Vart hemmagjorda hamburgare igår på pannkakasdagen och pannkaka idag på fredagsmys dagen, tokigt va? ;P

Har också hunnit med att tvätta, plocka ur möbler som ska flyttas eller målas, vart ute men iiiih alldeles galet varmt! Svettas som en galning nu senaste tiden, och man känner hur kroppen bara sväller i värmen. tur säger jag bara att man förhoppningsvis föder barn innan den värsta värmen kommer. Fast nu låter det ju som att man klagar och det gör jag inte. Äntligen vår/sommar är det jag säger! ;)
Måste skaffa nån solhatt till chloe också nu när det helt plötsligt vart för varmt med mössa och utan något alls på huvudet känns inte riktigt okej.

 

sen fick vi ett snabb besök av min pappa som fick fika den nybakta rulltårtan.
Så mja känns som att jag inte kan klaga på att man inte gjort något iallafall :D.

 


Imorgon blir det väl en till tråååkdag, mannen spikar färdigt altanen och har inte tid att roa oss ;).
Jag är sugen på att åka iväg och göra något..


Kommentarer
2010-04-30 16:07:05 http://mcmajjsan.blogg.se/

Har varken ätit eller gjort den förut så jag återkommer med betyg. Men jag tror nog att den är lika jävla god som den ser ut =) Är juh från kryddbruken jag snott receptet =D

Maja
2010-05-02 10:41:36 http://malinsmix.blogg.se/

Maj månad, snart dax för dig ju! Vad mysigt!! Känner du av sd o så? Kram

Malin-mamma till sam
2010-05-02 23:04:04 http://sandlada.blogg.se/

Hihi, kul med kommentaren, antar att det betyder att du inte är inne och föder. ;-) Oooo, vad avis jag kommer vara när du får din pojke! (Och jag som när du kom ut som gravid på bloggen tyckte herregud så jobbigt med en till redan.... ;-))

Strumpan & Co
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: