aj aj.

2010-02-16 18:37:38 ♥ I väntan på lillebror

Skrev ju tidigare att jag hade ont i ryggen, det vart/är värre nu.
Förvärkar redan.. antar jag att det är iallafall.
Magen som en hård boll, mensvärk och ont i svanken, känns som ryggen ska gå av.
Kommer och går och när det kommer så fyfasen.
Vart tom en kräka pga av att det gjorde så ont nyss.
Galet! Så tänker man att det här är ju ingenting mot sen, fast är det så?
Jag kommer inte ihåg hur det känns att föda barn längre hahaha.

Men nu har Chloe somnat för natten så nu blir det att sträcka ut sig på soffan och göra ingenting.
Kanske en varm och gosig dusch först..
Ladda upp dom sista auktionerna på tradera också.


Kommentarer

Men ska de verkligen göra så ont? Går de över av varmt vatten, vila och alvedon? Annars kanske du ska kolla upp vad det är? Ta hand om dig! Kram

Katja

Ah, när vi skulle köpa barnvagn till Emma så var vi inne i en affär och tänkte köpa en vagn med 3 hjul men de rekommenderade oss att inte köpa det för att de hade fått in rapporter om olyckor i samband med att man ska gå uppför trottoarkanter, bussar och dylikt så det avskräckte mig en heldel. Vår vagn med 4 hjul är snurrbara fram och låsbara så den är jag jätte nöjd med faktiskt men sen så är det kanske en vanesak?



Tycker att vagnarna känns så himla breda de som barnen är bredvid varandra, dessutom känner jag lilla Emma såpass bra att hon ALDRIG låtit minstingen vart ifred, envis som hon är så hade det säkerligen slutat i kaos! ;) Tuuuuuur att vi har lång tid på oss, kändes bara så himla kul att min älskade man tog initiativet till att börja prata om barnvagnar, sist var han ute i sista minuten kändes det som!



Bra länk du la upp till hemsidan! Hade massa olika ju..

Annie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: