Eget rum.

2010-02-06 18:45:07 ♥ Chloé

Har ju inte uppdaterat er på hur det går för Chloe att sova på sitt egna rum.
Det går faktiskt ganska så bra, första natten vart det lite ledset och mycket drömmar så hon fick sova sista halvan i vårat rum. Natten till idag sov hon från halv 7 på kvällen till halv 8 på morgonen lite uppvak och oroligt där vid elva tiden, men hon fick välling så somnade hon om efter ett tag.
Det var snarare jag (som sover rummet brevid nu första nätterna) som sov superdåligt, vaknade vid minsta lilla rörelse och ljud inifrån henne haha.

Nu har jag precis lagt henne för idag, tror det kommer gå ännu bättre nu. Hon har också sovit sina stunder på dagarna där inne och strejkar inte alls när man lägger ner henne där, skönt!
Himlarns bra nu när man också har två spjälsängar för om det skulle krisa så får hon komma in till oss.
Föresten så har vi blivit tvungna att tabort spjälskyddet nu, klättrar och stampar på det ligger som ett lock på sängen istället haha. Så nu är jag lite små sugen på att sälja alla spjälskydd och köpa ett helt nytt till bebis i magen, är jättesugen på ett moln från gunilla axén.. eller kanske ett barbapapa..

 

Vilken färg det blir får vi se på måndag haha ;P

 


Kommentarer
2010-02-06 19:50:31 http://sandlada.blogg.se/

Jag älskar molntyget! När jag känner att jag har råd ska jag köpa ett bäddset, visste dock inte att det fanns spjälskydd? Är så missnöjd med vårat från IKEA, det ligger ju bara tillplattat till ingen nytta. Har du sett att det finns en urfin lampa med moln på IKEA? En taklampa och en fönsterlampa.

Strumpan & Co
2010-02-07 20:53:04 http://fourkids.blogg.se/

Gulligt att hon fått eget rum..ååå såå duktig hon är som kan sova själv:-)

Men förstår din känsla...brukar vara mamman som sover sämre..



Va spännande för er imorgon...du berättar väl på bloggen vad det blir? Jag är oxå nyfiken;-)

Kramar!

Cathy
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: